تعمیر درب پارکینگ
ارسال پیامک انبوه
طراحی سایت رایگان
تور داخلی ارزان
خرید آهن
مونيتور

مونيتور
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : 51
ديروز : 104
افراد آنلاين : 1
همه : 7127
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

سبك تبليغات ژاپني تحت تأثير تعاليم كنفوسيوس و ارزش‌هاي جمعي در جامعه ژاپني است. روش ايجاد ارتباط در سبك تبليغات ژاپني، غيرمستقيم است. مخاطبان ژاپني را نمي‌توان به‌طور مستقيم و بي‌واسطه نسبت با ويژگي‌هاي محصول آشنا كرد. در حقيقت مخاطب ژاپني نسبت به تبليغات مستقيم احساس توهين مي‌كند. در ژاپن، عادت فرهنگي عذرخواهي در هر امري از امور اجتماعي، بيان‌كننده اين تفكر است كه اظهار هر سخني از جانب گوينده باعث اختلال در نظر فكري شنونده مي‌شود، پس گوينده بايد در ابتدا معذرت بخواهد. هدف روشن تبليغات در ژاپن، دوست داشتن مصرف كننده، به دست آوردن اعتماد او،‌ ايجاد حس احترام در او بالاخره تكيه مخاطب او به‌عنوان يك خريدار دائمي و وفادار است.

 ژاپن يكي از جمله كشورهايي است كه در حوزه المان هاي شهري و تكنولوژي بسيار پيشرفته و مدرن است، به گونه اي كه پايتخت آن يعني توكيو، لقب يكي از مدرن ترين شهرهاي جهان را يدك مي كشد. در گوشه و كنارشهرهاي ژاپن مي توانيد المان هاي بي نظيري از فناوري در راستاي خدمات شهري را ملاحظه كنيد كه هر روزه بر تعداد آنها نيز افزوده مي شود. 

 براي اينكه بتوانيم فضاي شهري مناسبي را داشته باشيم بايد از المان هاي مختلف شهري استفاده نماييم تامحيط هاي شهري زيبايي داشته باشيم. المان هاي شهري داراي مقياس و اندازه هاي گوناگوني مي باشند و داراي كاربردهاي مختلفي هستند.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
[ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۵۳:۵۱ ] [ امين سرخوش ]

تابلوهاي تبليغاتي يا تلويزيون شهري كه در سر مغازه ها نصب مي شود تابلوهايي هستند كه اشاره به كسب، خدمات يا تسهيلات و تاسيساتي مي‌كند كه معرف كاربري‌هاي موجود در محل نصب آن نباشد و يا اگر در آن محل نصب شده، از نظر مخاطب پيامي تبليغاتي محسوب شود. برخي از مالكان ساختمان ها كه محل ساختمانشان داراي ديد مناسب براي تبليغ مي باشد ديوار يا بام خود را براي تبليغ اجاره مي دهند. اين فضاها تفاوت چنداني با بيلبورد ندارند فقط چون بر ديوار يا روي بام يك ساختمان نصب مي شوند، ساين وال يا ساين روف ناميده مي شوند.

 

 

تابلوهاي تبليغاتي بر روي ساختمان ها براي انتقال يك پيام كوتاه، كه مربوط به عملكرد كسب و كار و يا محل كار است، كاملا موثر مي باشد. آنها در انواع مختلفي وجود دارند و اغلب براي جلب توجه رهگذران يا رانندگان قرار مي گيرد.

تابلوهاي تبليغاتي بر روي ساختمان ها تاكيدي بر كسب و كار مورد نظر سفارش دهنده تابلو، با روشن سازي و توضيح پيام تجاري، به قصد جلب توجه مشتري گذاشته مي شود. اين تابلوها يك رسانه ارزان قيمت تر براي انتقال معاملات تجاري به مشتريان مي باشند. در حال حاضر با انبوهي از تابلوهاي تبليغاتي بر روي ساختمان ها مورد استفاده توسط صاحبان كسب و كار روبرو هستيم كه بر اساس جنبه هاي مختلف دسته بندي مي شوند.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع: تلويزيون شهري
[ ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۰۷:۴۳ ] [ امين سرخوش ]

تمامي شركت ها به روشي براي نمايش اطلاعات خود نياز دارند. تفاوتي ندارد كه اين روش براي ارائه پيشنهادات باشد، يا براي اجراي كنفرانس ويديويي، يا براي اعلان خبرهاي زوز درباره شركت باشد، نقش اطلاع رساني را داشته باشد يا فقط براي تبليغات براي جلب نظر مشتري باشد، در هر حالي شركت ها احتياج به ابزاري براي انتقال داده ها در شركت خود دارند. در اين نوشته به مقايسه دو وسيله كمكي در اين جهت مي پردازيم تا انتخاب شما را در بين اجاره ويدئو پروژكتور و اجاره نمايشگر شهري آسان تر كند.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع: تلويزيون شهري
[ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۳۲:۱۲ ] [ امين سرخوش ]

اگر مي خواهيد يك نمايشگر شهري ال اي دي تي وي كو را بخريد بايد هزينه زيادي را براي آن پرداخت كنيد كه اين هزينه ها معمولا براي شركت ها كاري منطقي نمي باشد. بهترين راه براي صرفه جويي در هزينه ها و در عين حال بهره مندي از امكانات نمايشگر شهري، اجاره آن است.

با اجاره تلويزيون شهري مي توانيد تا هر زماني كه بخواهيد از آن بهره مند شويد و در كوتاه مدت نياز به تبليغات و برند سازي خودتان را برآورده نماييد.

برعكس آنچه بيشتر شنيده مي شود اجاره نمايشگر شهري كار خيلي راحتي است و در برخي مواقع هزينه آن نزديك به هزينه محصولاتي مانند تلويزيون هاي LED است.

تلويزيون شهري نمايشگر بزرگي است كه در حال حاضر به منظور استفاده در اماكن شلوغ و پر رفت آمد به وسيله اي رايج تبديل شده است.

اجاره تلويزيون شهري


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
[ ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۳۲:۰۲ ] [ امين سرخوش ]

تلويزيون شهري LED ال اي دي تي وي كو تلويزيون هاي غول پيكري هستند كه در حال حاضر در همه كشورهاي پيشرفته و در سطح شهرهاي بزرگ، ميدان هاي شهري، چهار راه‌ هاي پررفت و آمد، ورودي نهادهاي دولتي و خصوصي، دانشگاه ها، پارك ها، ورودي فروشگاه ها و مغازه هاي بزرگ و كوچك تجاري، فرودگاه ها، سالن هاي انتظار، باشگاه ها و ورزشگاه ها، سينماها، صحنه هاي تئاتر، ترافيك شهري و خيلي نمونه هاي ديگر قابل ديدن است و كاركردهاي بسياري را در بر مي گيرد.

تلويزيون شهري از تلفيق كابينت هاي جداگانه اي كه مثل يك تلويزيون كوچك هستند شكل مي گيرد. در واقع تلويزيون شهري LED يك صفحه نمايش هوشمند بسيار بزرگ است كه از ديودهاي درخشان و نورده تشكيل شده و امكان استفاده از آن در هر محلي كه مناسب بدانيم وجود دارد.

 تلويزيون شهري LED انواع گوناگوني دارد كه با توجه به خواسته و نياز ما از كاركرد آن و محل جاگيري آن مطابق نظر متخصص، در اندازه هاي گوناگون قابل استفاده است.

دقت كنيد كه قيمت تلويزيون شهري LED به مولفه هاي بسياري وابسته است. براي خريد تلويزيون شهري LED و دريافت راهنمايي درباره اجاره تلويزيون شهري مي توانيد با واحد فروش تلويزيون شهري هما تماس بگيريد.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
[ ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۰۱:۵۷ ] [ امين سرخوش ]

 حتما شما هم در ايست چراغ راهنمايي متوجه تلويزيون هاي غول آسايي شده ايد كه چيزي را در صفحه نمايش خود تبليغ مي كنند اين صفحه هاي نمايش همان تلويزيون هاي شهري هستند كه براي تبليغات محيطي و اطلاع رساني در اين اماكن نصب مي شوند تا به آساني و در مدت زمان كمي كالاها و خصوصياتش را به ديگران معرفي مي كنند.

 افزون بر مدياهاي مختلفي نظير راديو، تلويزيون و اينترنت، تلويزيون شهري نيز مي‌توانند همانند وسيله اي موثر در جهت معرفي كالاها و انجام تبليغات استفاده شوند. با اين كار مي‌توان از ترافيك هاي اجباري مردم در خيابان هاي بهترين استفاده را كرد و محصول و خدمات خود را به آنها معرفي نمود.  گذاشتن آن‌ها روي پايه‌هاي بزرگ يا حتي تعبيه آن‌ها روي ساختمان‌هاي بزرگ، استفاده كردن از آن‌ها را نيز خيلي آسان‌تر كرده است.


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
[ ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۰۱:۲۱ ] [ امين سرخوش ]

 نكته 1. اولين موردي كه بايستي در خريد تلويزيون شهري مورد توجه قرار گيرد اين است كه آيا تلويزيون ال اي دي تي وي كو قرار است در داخل ساختمان ( سالن كنفرانس يا پاساژ ) يا بيرون ساختمان ( ميدان شهر يا بزرگراه ) نصب شود؟   اگر تلويزيون در بيرون ساختمان ( محيط باز ) و رو به آفتاب نصب خواهد شد ، بايستي شدت نور ( نوردهي ) نمايشگر تلويزيون زياد باشد اگر نه در سايه نصب مي شود از تلويزيوني با شدت نور پايين هم مي توان استفاده كرد. ( در تلويزيون هايي با كيفيت نمايشگر يكسان از نظر شدت نور مدل 1R1G1B dip بيشترين ، مدل 3in1 dip متوسط و مدل SMD كمترين شدت نور را دارد ). 

 

نكته 2. بينندگان تلويزيون از چه فاصله اي تلويزيون شهري را مشاهده مي كنند، از 5 متري 70 متري يا 300 متري هر چقدر بيننده دور تر باشد بايد تلويزيون بزرگتري بخريد. ( ما براي اين كار از فرمول ساده اي استفاده مي كنيم ، فاصله ببيننده تا تلويزيون را تقسيم بر 10 مي كنيد مساحت نمايشگر تلويزيون به دست مياد به طور مثال اگر بيننده تلويزيون در فاصله 120 متري هست 120 تقسيم بر 10 مي شود 12 پس نمايشگر تلويزيون بايستي 12 متر مربع باشد يا به بيان دقيق تر از تلويزيوني به طول 4 و عرض 3 استفاده كنيد ) نكته ديگر در مورد بيننده تلويزيون اين است كه هر چقدر بيننده به تلوزيون نزديكتر باشد بايستي رزولوشن تلوزيون بالاتر باشد. اگر رزولوشن پايين انتخاب كنيد بيننده نمايشگر تلوزيون را شطرنجي ( يا همون دون دون ) مي بيند و تصوير كيفيت خوبي نخواهد داشت. 

 

نكته 3. آپشن هايي كه مي خواهيد فروش تلويزيون شهري داشته باشد را تعيين كنيد. مثلا تلويزيون شهري كانالهاي تلويزيوني را پخش كند يا نه؟ حتي اگر تلويزيون در جايي نصب شده كه صدا سيما سيگنال ندارد يا ضعيف است مي توانيم از ماهواره كانال ها را دريافت كنيم و از طريق تلويزيون پخش كنيم . آيا مي خواهيد پخش زنده و مستقيم جشن ها و مراسم ها را داشته باشيد؟ يا اينكه به چه طريقي مي خواهيد تصاوير و فيلم ها را به تلوزيون ارسال كنيد تا پخش شوند؟ در ساده ترين حالت مي توانيد فيلم ها را روي فلش بريزيد و به تلويزيون بزنيد ، يا اينكه مي توانيد از راه دور مثلا از تهران به تلويزيوني كه در نصف جهان اصفهان قرار گرفته فيلم را ارسال كنيد تا پخش شود.  

 

نكته 4. آخرين نكته مهمترين نكته است و آن هم نحوه ساخت و كيفيت قطعات تلويزيون، به بياني ديگر برند تلويزيون شهري است. تلويزيوني كه قرار است در فضايي كه در برابر تابش خورشيد، گرما و سرماي شديد ، بارش برف و باران ، گردو خاك و آب و هواي شرجي نصب شود اگر قطعات با كيفيتي نداشته باشد به قول معروف پودر مي گردد.

 

اگر نحوه ساخت تلويزيون اصولي نباشد با نفوذ گردوخاك و حرارت رفته رفته تصوير تلويزيون شهري كدر مي شود و ديگر شفافيت روزهاي اول را نخواهد داشت و با بي كيفيت بودن نمايشگر تلويزيون بعد از مدتي LED هاي نمايشگر دچار سوختگي مي شود و بخش هايي از خريد تلويزيون شهري تصوير نخواهد داشت. فروش تلويزيون شهري بي كيفيت هر روز دچار خرابي و در نهايت خاموش مي شود همان تلويزيون هايي كه امروزه در سطح شهر زياد مي بينيد و تعجب مي كنيد كه چرا هيچوقت روشن نمي باشند و به كابوس خريداران خود تبديل شده اند. 


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
[ ۱ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۰۷:۲۹ ] [ امين سرخوش ]
 تلويزيون شهري ال اي دي تي وي كو خارج سالن به دليل اينكه در محيط باز نصب مي شود بايستي ضد آب باشد ولي تلويزيون داخل سالن خير  
 تلوزيون خارج سالن بايد ضد ضربه باشد ولي خريد تلويزيون شهري داخل سالن نيازي به ضد ضربه بودن ندارد. 
 تلويزيون خارج سالن بدليل وجود آفتاب در فضاي باز بايد نور بالايي داشته باشد كه داخل سالن نيازي به داشتن شدت نور زياد ندارد. 
تلويزيون داخل سالن نسبت به خارج سالن بايد رزولوشن بسيار بالايي داشته باشد بدليل اينكه بينندگان تلويزيون در داخل سالن از فاصله نزديكتري تلويزيون را مشاهده مي كنند.
 
 
مدلهاي 1R1G1B و 2R1G1B با توجه به شدت نور بالا بهترين گزينه براي نور مستقيم خورشيد هستند.
 
 
پيكسل ها در تلويزيون شهري دو نوع مي باشند SMD و DIP كه خود مدل DIP هم به دو نوع تقسيم بندي مي شود. مدلي كه هر سه ال اي دي آن جدا از هم هستند و به آن 1R1G1B گفته مي شود و مدل 3in1 كه هر سه ال اي دي آن داخل يك ال اي دي قرار دارد.
 
SMD ها زاويه ديد وسيع دارند و بيشتر در فروش تلويزيون شهري هاي داخل سالن استفاده مي شوند و در بيرون سالن بيشتر در مكانهايي كه تابش آفتاب مستقيم ندارد مي توان استفاده كرد. استفاده از SMD در مكانهايي كه برف و باران زياد يا گراماي شديد دارند اصلا توصيه نمي شود.
 
كاربرد مدلdip باتوجه به مقاومت مناسب در برابر گرما و رطوبت در محيطها باز بيشتر مي باشد و همچنين به خاطر شدت نور بالاتر در برابر تابش آفتاب گزينه بهتري مي باشد

ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
[ ۱ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۰۶:۴۰ ] [ امين سرخوش ]

Dmitry Melchuk (ديميتري ملچاك)، نماينده آزانس تبليغاتي فروش تلويزيون شهري در منطقه اي كوچك مي گويد: به طور طبيعي، مخاطبان ما خيلي كمتر از مخاطبانمان در شهرهاي بزرگ است. اما تبليغ كنندگان به دنبال شناساندن و به خاطر سپردن برندها هستند،كه اين هدف در تلويزيون شهري هاي شهرهاي كوچك، بسيار قابل دسترس تر از شهرهاي بزرگ است.

اين روال در نقاط ديگر دنيا نيز به چشم مي خورد ؛ براي مثال اخيرا، يك شركت تبليغات شهري در شهر كوچك اردمور در اوكلاهاماي آمريكا تصميم به خريد تلويزيون شهري شبكه اي از تلويزيون هاي شهري، عليرغم جمعيت حدودا 25 هزار نفري در اين مكان گرفت. اين شبكه، بزرگ نيست ، تنها 3 تابلوLED، اما آژانس مصمم است تعداد تلويزيون شهري ال اي دي تي وي كو را افزايش دهد.

ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
[ ۱ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۰۵:۳۴ ] [ امين سرخوش ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

اجاره تلويزيون شهري
موضوعات وب
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب